Aktuální zprávy

 
Zde najdete informace, které jsme poslali v období mezi schůzemi shromáždění SV vlastníkům a spoluvlastníkům bytů.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Úklid:   (paní Věra Křížová)

* zametání chodeb, schodiště, podlahy výtahové kabiny a vstupu do domu – 2x týdně

* umývání chodeb, schodiště včetně soklů, podlahy výtahové kabiny a dveří výtahu, přeleštění vstupních dveří (včetně prosklené výplně), stírání zábradlí – 2x týdně

* čištění drážek dveří výtahu  2x měsíčně

* zametání a mytí podlahy v kanceláři společenství, na chodbě suterénních místností, na společných lodžiích, stírání schránek, dveří a ostatních zabudovaných ploch (hydranty, hasicí přístroje …) – 1x měsíčně

* mytí oken a dveří místností ve společných prostorách, světel, radiátorů a skleněných přepážek v jednotlivých patrech (z venkovní strany) – 2x ročně

* ometání pavučin v dosažitelné výšce – 1x měsíčně

* zametání chodníku před domem – 1x týdně

* úklid v okolí kontejnerového stání (společné s Kachlíkovou ul. 5) – 1x týdně

 

Poznámka:

    Novelou zákona o pozemních komunikacích z roku 2009 se povinnost úklidu chodníku, zejména odstraňování sněhu a náledí v zimním období, přenesla z vlastníků přilehlých nemovitostí přímo na vlastníky chodníků, jimiž jsou zpravidla obce. Ustanovení § 27 odst. 4 zákona o odpovědnosti vlastníků přilehlých nemovitostí za škody způsobené závadami ve schůdnosti chodníku bylo zrušeno, analogicky byla změněna i další ustanovení zákona. Nově za škody, jejichž příčinou byla závada ve schůdnosti chodníku, odpovídá vlastník chodníku, pokud neprokáže, že nebylo v mezích jeho možností tuto závadu odstranit, u závady způsobené povětrnostními situacemi a jejich důsledky takovou závadu zmírnit, ani na ni předepsaným způsobem upozornit.